Eller ork för att mingla till kors och tvärs. Vem hinner, orkar och vill gå på alla events som alltid ska ske samtidigt och egentligen inte riktigt ger en något?! Om det är något jag är allergisk mot i branschen jag befinner mig i så är det alla events utan egentliga syften. Varför gör vi dom? Och för vem gör vi dom? Kan vi sluta, kanske den viktigaste frågan?!Events jag däremot gillar är de där jag faktiskt får lära mig något, får testa saker och en möjlighet att ställa frågor utan att jag upplevs som jobbig för att jag undrar a b c. Events där man inte bara har bjudit in random influencers utan verkligen har tänkt efter kring vad de man bjuder in står för, vad och vilka de lyfter och hur de kommunicerar på deras kanaler. Jag tycker varumärken har ett stort ansvar i klimatet på sociala medier som dom inte alltid tar. Men när det görs då är jag den som är redo att lämna viktiga möten för att hinna till ett event, frigör tid i kalendern för att kunna gå på eventet och faktiskt ser fram emot att gå!Den senaste tiden har jag varit på några få events och faktiskt känt att jag har gått därifrån med både ny kunskap och glatt humör. Exempelvis som eventet mina två vänner Gunn och Blizz hade nyligen för att fira släpper av deras singel med ingen mindre än The Weather girls (Its rainning men). Och så sent som igår presslunchen för Acasia där jag fick chansen att träffa många fina branschkollegor som jag inte sett på en evighet och så klart världen finaste fina Anna-Karin 🥰Njut av bilderna och fråga er själva vad ni hade önskat av oss eventarrangörer medan jag testar nyheten från Acasia och återkommer med en review. Som vanligt tar mina reviews en evighet för att jag vill testa saker ordentligt innan jag uttalar mig om dom och till er. Det är viktigt för mig att jag faktiskt har hunnit testa saker jag tipsar och skriver om ❤️Ni kan lyssna på låten här btw 🎅🏾☃️